BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 28, 2010

S.C.H.O.O.L.= Seven Crappy Hours Of Our Life.
C.L.A.S.S.= Come Late And Start Sleeping.
F.I.N.A.L.S.= Fuck I Never Actually Learned Shit.

layang-layang terputus benang
putus benang disambung belati
hatimu mengunci rasa
hatiku belum berhenti berharap
jadi untuk apa rindu
jika sayapnya tidak boleh terbang jauh
jantung hatiku terus membeku
lidahku terus membisu
tidak mampu berkata-kata
tentang isi hati yang tersirat

kalau ungu itu pilu
cinta tentu biru warnanya
kalau biru warna cinta
rindu apa pula warnanya?

biru itu warna cintamu
ungu itu warna lukaku

Cinta , sesuatu subjek yang pelik , bukan? Aku sedar budak-budak sekolah macam aku ni memang tak sesuai nak bercinta .. Kata orang cinta itu buta . cinta tak mengenal usia dan............

Sejak aku mengenali dia sehinggalah sekarang, perasaan aku terhadap kau semakin ketara perbezaannya ..
Semakin hari.. aku semakin rindu dengan kata-kata darimu .. Aku rindu dengan ucapan selamat malammu . Aku sangat memahami keadaan kau sekarang . tapi entah kenapa aku tak dapat nak menepis perasaan rindu yang semakin menebal ini terhadap dirimu .

Kau bilang padaku bahawa kau sayang pada aku . sejauh mana?
Sudah berulang kali aku dengar bahawa kau juga merindui aku tapi sejauh mana?
Adakah seperti aku menyayangimu?
Adakah juga seperti aku merinduimu?
Duhai hati .. Sesungguhnya aku tak dapat nak menilik apa tujuanmu .

tolong jaga hati dia baik-baik ya
dialah orang yang paling bertuah sbb berjaya merebut hatimu
aku pula??
kalah dalam pertarungan...

JIKA aku di tempat kamu
akan aku jaga hatinya
akan aku cuba untuk memahami hatinya
akan aku cuba menyayanginya dengan sepenuh hatiku
akan aku hargai cintanya
insyaallah...

aku tidak akan terus mengharap balasan cintamu
akan aku buang perasaan ini jauh-jauh
agar perasaan ini tidak menganggu dirimu
akan aku kunci seluruh hatiku
buat dirimu

semoga kita bertiga akan terus menjadi sahabat ya
aku hargai persahabatan ini
aku sayang padamu
hanya sebagai seorang sahabat

angin berbicaralah lagi
titipkan rindu aku buatnya
angin berkata-kata lah lagi
tentang rindu aku padanya
angin menderu lah lagi
biar aku selimutkan hatinya
dengan hembusan kasihku
berbicaralah
berkata-katalah
menderulah
sampaikan kasih aku buat si untuk si dia



ku ketuk-ketuk pintu jendela hatimu
sambil hatiku berkata
assalamualaikum cinta!

0 comments: